سوفی

یک قدم دیگر مانده تا مرگ

سوفی

یک قدم دیگر مانده تا مرگ

۴۴

 

عید را ، برای قاه قاه خنده های همسایه دوست دارم. 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
caffè nero چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ق.ظ http://eternal.blogsky.com

از شوق بال در آوردم،
وقتی دیدم تو همان چیزهایی را فهمیده ای که من احساس می کردم.

خوشحالم که احساسمون یکی بود.

نوید پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:09 ق.ظ

سلام سوفی جان
تو نسبت به اسمت چه حسی داری ؟!
(من چند ماه دیگه بابا میشم ایشالا و میخوام اسم دخترمو سوفی بذارم )

مبارک..

نوید پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ق.ظ

راستی عیدت مبارک سوفی جان
امیدوارم سال خوب و شادی داشته باشی عزیزم

ممنون.

نوید پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ق.ظ

تو به شادی من شادی
پس , تو , هستی

ممنون.

تو پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ب.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

خوبه...

ممنون.

فروغ شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ

من خیلی وقته نیومدم مث اینکه...!

قاه قاه خنده همسایه هم مثل خنده های ما اخته شده...

شاید..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد